Monday 22 September 2014

Akibat menggunakan Set Kecantikan Kulit Shaklee

Haaaaa....akibat menggunakan set kecantikan kulit shaklee? Apa akibatnya? Owhhh...habislah...saya tak jamin apa akan jadi pada anda. Seban semuanya andakena tanggung sendiri lepas ni..huhu..Antara akibatnya anda menggunakan set kecantikan kulit shaklee, suami anda tak puas-puas nak memegang kulit muka anda yang halus mulus tu. Rimas tak??hoho...kemudian orang sekeliling anda akan terkejut bila anda bagitau umur sebenar..

"apa??syu dah 25? tak macam 25 pun..nampak muda....." haaaa..gitu lah lebih kurang dialog orang yang baru nak kenal anda... kui..kui..kui...nampak awet muda gitu...

OK..apa-apa pun yang anda amalkan..biar la cantik juga dalaman. Sebab itu salah satu vitamin yang saya nak cadangkan pada anda jika terdapat masalah dalaman berkaitan wanita, ialah GLA complex.

Saya akan terangkan lagi berkaitan set kecantikan kulit shaklee.

Antaranya :

1. GLA complex
2. ESP ( Energizing soy protein )
3. Vitamin E
4. Vitamin C
5. Vitamin B
6. Vivix

Yang saya nak sharing lagi malam ni berkaitan GLA complex. Biar cantik dalaman dan cantik luaran. Jangan kita asyik sibuk pasal nak cantikkan kulit muka saja, tetapi sebenarnya dalaman kita tak sihat. Kita ada beberapa masalah kesihatan dalaman.


Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

Macam yang saya pernah saya terangkan dalam entri saya, jemput baca tentang Kandungan dalam GLA complex.  GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Jadi, biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid dan jangan  risau, GLA complex tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Selamat insyaAllah. Dah banyak testimoni dari pengguna GLA complex shaklee ni. Paling penting masa ambil GLA complex shaklee ni, ikut aturan yang betul. Jangan makan dengan sebarang ubat, jamu. Campur-campur ni yang merisaukan. Takut-takut sebenarnya kesan sampingan dari makan jamu yang tak teratur tu, tapi GLA complex yang dipersalahkan..Kesian...huhu...Banyakkan minum air kosong atau air putih. Sangat penting ye minum air kosong yang banyak.

Fungsi GLA Complex SHAKLEE
  • Membantu sistem saraf.
  • GLA complex akan melambatkan proses osteoporosis.
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  • Membantu dalam menangani menopus
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangai ekzema
  • Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan imuniti tubuh
  • Memperlahankan proses penuaan
  • Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Mengawal kolesterol


GLA complex sangat diperlukan oleh semua kaum wanita sama ada yang telah berkahwin atau tidak..Nampak tak?heeee...sangat penting ni untuk kesihatan dalaman. Yang belum berkahwin apatah lagi kena jaga juga. GLA complex juga diperlukan bagi golongan wanita yang menghidap Pre Menstrual Syndrom atau PMS. Antara yang ramai juga sebenarnya tak tahu kelebihan GLA complex, ianya dapat menghasilkan anti keradangan, maknanya ia sesuai bagi pesakit arthritis rheumatoid dan eczema dan mereka yang menghidap kencing manis serta mereka yang bimbang dengan lebihan berat badan. Fuhhh...banyak sangat kan. Kalau anda masih was-was nak cuba vitamin yang mana satu, boleh hubungi saya sekarang untuk bertanyakan kesesuaian vitamin untuk kondisi anda.

Berminat? Anda boleh dapatkan harga diskaun 15- 25 % setiap kali membeli produk. Tidak perlu ke sana ke mari mencari-cari agen yang menawarkan harga paling murah. Bahkan anda boleh dapat kembali cash bonus hasil belian anda tadi. Untungkan? Boleh baca lebih lanjut di sini, Kelebihan menjadi ahli Shaklee.

~ sharing with love ~

Syuhada Salleh
Email : fizda8789@gmail.com
H/P : 0132128902
Blog : http://ceritadiimtiyazcorner.blogspot.com
Page : Imtiyaz corner


COD AREA SHAH ALAM,KLANG, PUNCAK PERDANA, PUNCAK ALAM

No comments:

Post a Comment

Berminat? Anda boleh dapatkan harga diskaun 15- 25 % setiap kali membeli produk. Tidak perlu ke sana ke mari mencari-cari agen yang menawarkan harga paling murah. Bahkan anda boleh dapat kembali cash bonus hasil belian anda tadi. Untungkan? Boleh baca lebih lanjut di sini, Kelebihan menjadi ahli Shaklee.


~ sharing with love ~


Syuhada Salleh

Email : fizda8789@gmail.com

H/P : 0132128902

Blog : http://ceritadiimtiyazcorner.blogspot.com

Page : Imtiyaz corner



SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN SHAH ALAM,KLANG, PUNCAK PERDANA, PUNCAK ALAM

Anda juga boleh baca yang ini ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...