Wednesday 24 September 2014

Testimoni ESP Shaklee

Assalamualaikum w.b.t

Selamat pagi semua.. Dah sarapan ke? Sebelum sarapan, minum ESP dulu. Ada yang belum cuba? Mana yang dah cuba mesti dah jatuh hati sangat. Ramai yang dah cuba dan ramai yang dah dapat kesan positif dari ESP shaklee ni.

OK..jom kita tengok sikit apa kata mereka yang dah guna ESP ni.. ESP ni banyak sangat fungsi dia antaranya sesuai untuk nak cantikkan kulit, hilangkan gastrik, tambah susu badan untuk ibu menyusu, turunkan berat badan dan macam-macam lagi. Pendek kata, ada 1001 kelebihan ESP ni. Panjang kata, hehe...panjang kata ESP ni memang terbaik!

Testimoni 1 :

Pengguna ni dah amalkan ESP selama 2 bulan. dan berat dia dah turun 6kg. Tak lapar, tak penat dan membantu susu dia jadi lebih pekat, sampai bawa kesan pada anak dia..Kulit muka berseri-seri. Best kan?  



Testimoni 2 :

Pengguna ni pula amalkan ESP sejak hamil, anaknya yang lahir pun kulit halus mulus,sihat dan susah untuk jadi ruam pada kulitnya. Ramai yang tahu kan betapa pentingnya pemakanan ketika hamil. Tapi kadang-kadang dah tak tahu nak amalkan makanan yang sangat banyak dan dikatakan sesuai, baik untuk ibu hamil. Kalau amalkan ESP, mudah! Cuma minum 2 kali sehari, pagi dan malam, 3 scoop sahaja. 


Testimoni 3 :

Pengguna ni pula, hilang jerawatnya dan ESP dah membantu dalam nak membaiki tisu kulit muka. Parut pun semakin pulih. ESP sumber protein yang penting dalam nak rawat tisu kulit.



Testimoni 4 :

Mula-mula pengguna ni amalkan ESP, selepas tu dia dah dapat rasa sikit perubahan, terus dia ambil GLA complex. Macam yang saya pernah bagitau sebelum ni, GLA complex dapat menyeimbangkan hormon yang mana hormon yang tidak stabil akan memberi masalah sikit pada kulit muka. Kemudian dia tambah lagi dengan Full set kecantikan kulit, vitamin E, vitamin C dan B complex. Tak ada masalah kalau anda cuma nak amalkan satu sahaja vitamin, tapi cuma lambat sikit hasilnya. Kena bersabar sikit. 


Kenapa ESP sangat baik untuk kulit? 

Sebabnya ESP adalah dari Kacang Soya bermutu yang terpilih. Soya sangat baik untuk kulit kerana soya dapat melicin, menghalus dan melembutkan kulit jika rajin mengambilnya. Malah soya juga mampu mengurangkan lebihan minyak diwajah. Tapi jangan risau, ESp shaklee ni diperbuat daripada soya non-GMO...iaitu soya yang tidak diubahsuai genetiknya. Memang original. Sebab banyak produk yang berasaskan soya diperbuat dari soya yang GMO, yang telah diubah suai  genetiknya.  

So...apa tunggu lagi? Nak rasa kelebihan ESP ni, cepat-cepat hubungi saya sekarang ;)

Terima kasih sudi membaca

Berminat? Anda boleh dapatkan harga diskaun 15- 25 % setiap kali membeli produk. Tidak perlu ke sana ke mari mencari-cari agen yang menawarkan harga paling murah. Bahkan anda boleh dapat kembali cash bonus hasil belian anda tadi. Untungkan? Boleh baca lebih lanjut di sini, Kelebihan menjadi ahli Shaklee.

~ sharing with love ~

Syuhada Salleh
Email : fizda8789@gmail.com
H/P : 0132128902
Blog : http://ceritadiimtiyazcorner.blogspot.com
Page : Imtiyaz corner


SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN SHAH ALAM,KLANG, PUNCAK PERDANA, PUNCAK ALAM

1 comment:

Berminat? Anda boleh dapatkan harga diskaun 15- 25 % setiap kali membeli produk. Tidak perlu ke sana ke mari mencari-cari agen yang menawarkan harga paling murah. Bahkan anda boleh dapat kembali cash bonus hasil belian anda tadi. Untungkan? Boleh baca lebih lanjut di sini, Kelebihan menjadi ahli Shaklee.


~ sharing with love ~


Syuhada Salleh

Email : fizda8789@gmail.com

H/P : 0132128902

Blog : http://ceritadiimtiyazcorner.blogspot.com

Page : Imtiyaz corner



SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN SHAH ALAM,KLANG, PUNCAK PERDANA, PUNCAK ALAM

Anda juga boleh baca yang ini ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...