Sunday 16 November 2014

Vitamin Cantik Shaklee

Kalau kita bertanya soal kecantikan wajah, pasti setiap dari kita mengatakan inginkan kulit yang cantik, halus mulus. Tapi, ingat ye, sebaik-baik kecantikan adalah lahir dari dalam selain dari luaran. Macam yang bonda saya selalu berpesan, "hati mau baik..." ditambah dengan senyum selalu...Mesti lagi awet muda..hehe...

Jika anda tercari-cari vitamin untuk kecantikan, di sini ada jawapannya. Mari kita kenali kombinasi vitamin yang dapat membantu kita mencantikkan kulit wajah bermula dari dalam sehingga luaran. Suami mana yang tidak bangga sekiranya isterinya sering dipuji oleh rakan-rakan kerana menjaga kecantikan kulit sehingga kelihatan anjal, cantik dan gebu.

Set Kecantikan Kulit Shaklee terdiri daripada kombinasi 3 vitamin cantik dan hebat untuk kulit anda kekal cantik dan gebu sehingga menambat hati suami anda seperti baru bercinta! Kombinasi vitamin cantik tersebut adalah B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih mantap, kekal tahan lama dan anti penuaan, ambillah bersama tiga lagi kombinasi vitamin/ supplement cantik iaitu ESP, GLA Complex dan Collagen Powder. Saya sendiri dah cuba, alhamdulillah, ramai yang tegur kulit lebih bersih berbanding dulu. Encik suami pula asyik-asyik nak pegang pipi saya,hehe...lembut katanya..

Ini antara vitamin yang perlu anda miliki untuk mendapatkan kulit yang lebih bersih dan halus dan lembut. Saya berkongsi dari sudut kecantikan dan kesihatan.

1. Vitamin C Shaklee



Kecantikan :

Ia akan membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik. Jika anda belum mampu untuk membeli Shaklee Collagen Powder, anda boleh mencuba vitamin C Shaklee ni sehingga anda dapat hasil yang diinginkan.

Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat. Jika anda mampu dan sempat untuk bermasker, gunakan vitamin C ni sebagai masker anda.

Kesihatan :

Memerangi Kanser – Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells unutk melawan sel- sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

Mengekalkan Kolestrol Sihat – Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, meghindari arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

2. Vitamin E Shaklee

vitamin e shaklee

Kecantikan :

Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut. Vitamin E juga dapat dijadikan masker. Nampak tak? Serba lengkap vitamin dari Shaklee ni kan !

Kesihatan :

Melindungi Jantung – Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan lipid berasid; meningkatkan kolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.

Anti-Oksidan Yang Kuat – Pengambilan lebih dari 1,200UI sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumer, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki maslah oksidasi – katarak dan masalah penglihatan.


3. B-Complex


Apa kebaikan vitamin B Complex sebenarnya?

Semestinya untuk kekal cantik dan sihat..kita kenalah ambil sekali dengan B Complex...Tapi..tapi...tapi...Kenapa?..sebab B complex shaklee lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi  ialah Asid Folik.

Banyak keperluan vitamin B complex ini, antaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress tau, nanti nampak tua, so ambil B complex untuk kawal kita punye stress..selain tu B complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik dan macam – macam lagi.

Berminat? Anda boleh dapatkan harga diskaun 15- 25 % setiap kali membeli produk. Tidak perlu ke sana ke mari mencari-cari agen yang menawarkan harga paling murah. Bahkan anda boleh dapat kembali cash bonus hasil belian anda tadi. Untungkan? Boleh baca lebih lanjut di sini, Kelebihan menjadi ahli Shaklee.

~ Sharing with love ~

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 013-2128902
ID Shaklee: 892768
Email : fizda8789@gmail.com
FB: Syuhada Salleh Al-Imtiyaz (  bagi sebarang pertanyaan lanjut. )
Jemput like Facebook Page: Imtiyaz corner

Dapatkan KHIDMAT NASIHAT TERBAIK dan INFO PERCUMA




21 comments:

  1. Saya suka dengan vitamin E ..selain boleh untuk mencatikkan kulit muka kita..vita E Complex shaklee boleh juga diambil oleh suami untuk tingkatkan kesuburan dan kesihatannya. Suka sangat dengan vita e complex .
    Gagal Bendung gejala Buli Di Kalangan Pelajar Sekolah

    ReplyDelete
  2. Vitamin cantik shaklee terbaik...sy amik vitamin c & e...kulit smkin cntik...parut pon dh pudar..tq shaklee

    ReplyDelete
  3. Saya teringin nak cuba vitamin C...bulan ni nak juga order.

    ReplyDelete
  4. Sy suka vitamin c dan e juga..sambil tu share dengan suami untuk kesuburan. At the same time, kulit muka suami pun dah bertambah seri akibat vit e dan c. Kolagen pun the best sebab kombinasi vit e dan kolagen buatkan tona kulit sy bertambah elok

    RESIPI DORAYAKI KEGEMARAN DORAEMON

    ReplyDelete
  5. Saya mengamalkan B complex dan Vit C..Vitamin E belum cuba lagi...tapi ada ambik juga ESP..

    Belian Secara Online

    ReplyDelete
  6. Set ini memang wajib saya ambil.. takut kulit kedut awal.. hehe

    Jemput baca: Makanan yang menurunkan kandungan gula di dalam darah

    ReplyDelete
  7. saya amalkan vit c dan esp..alhamdulillah..kulit parut jerawat dah tiada..glowing2 gitu..hehe

    ReplyDelete
  8. Saya amalkan vitamin c, vitamin e dan b compleks. .mmg best je..kulit pun terasa halus dan paling penting parut jerawat makin pudar

    sirap merah untuk kesihatan

    ReplyDelete
  9. Vit c wajib bagi saya, bukan semata-mata kerana kulit,tetapi fungsi yg memelihara kesihatan keseluruhan. Yg penting, sistem imun lebih kuat

    ReplyDelete
  10. haa...apa lagi tunggu2..kalau nak cantik jom amalkan suplemen shaklee...

    Menangani Kanak-Kanak Hyperaktif

    ReplyDelete
  11. Haa..selain makan vitamin c dan vitamin e, boleh buat masker jugak tau. Vit c nak kecutkan jerawat selain nak bg kulit kurang berminyak. Vit e plak buat masker utk hilangkan jeragat2 semua..consistent in sya Allah ♥♥♥

    JommSihatDanCantik -> PERJALANAN PENUAAN KULIT

    ReplyDelete
  12. Mmg highly recommended..
    Blh juga buat masker.. Sbb smua bukan bhan kimia.. So selamat..
    JANGAN SESEKALI MENGGONCANG BAYI ANDA!!

    ReplyDelete
  13. Memang bagus ketiga-tiga vitamin ni. Bukan sahaja kulit cantik, malah kesihatan pun makin baik apabila kita mengamalkannya.
    Dapatkan Set Berpantang Terbaik di Pasaran

    ReplyDelete
  14. Wanita dan kecantikan tidak dpt dipisahkan.. tapi perlu lah guna produk yang baik dan selamat, okey. Jangan nak dapat kesan yang cepat tapi akhirnya memudaratkan diri pulak..

    ReplyDelete
  15. saya amalkan vit c , sangat berpuas hati dengan vitamin c, kulit muka moist jer....

    ReplyDelete
  16. Set wajib yg saya amalkan,... sihat dengan shakleee

    ReplyDelete
  17. Antara 3 tu saya paling suka vit c.. :) kulit lembap.. tak perlu pakai moisterizer lagi

    ReplyDelete
  18. kita sebagai wanita pasti inginkan kecantikan tidak kira sama ada dalaman ataupun luaran.nak cantik amalkan shaklee

    ReplyDelete

Berminat? Anda boleh dapatkan harga diskaun 15- 25 % setiap kali membeli produk. Tidak perlu ke sana ke mari mencari-cari agen yang menawarkan harga paling murah. Bahkan anda boleh dapat kembali cash bonus hasil belian anda tadi. Untungkan? Boleh baca lebih lanjut di sini, Kelebihan menjadi ahli Shaklee.


~ sharing with love ~


Syuhada Salleh

Email : fizda8789@gmail.com

H/P : 0132128902

Blog : http://ceritadiimtiyazcorner.blogspot.com

Page : Imtiyaz corner



SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN SHAH ALAM,KLANG, PUNCAK PERDANA, PUNCAK ALAM

Anda juga boleh baca yang ini ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...